1-normal.jpg

Mun elämäni alkoi yhtenä tavallisena syysiltana. Ei, mun vanhemmilla ei ollu mikään vuosisadan rakkaustarina eikä siihen kuulunu satumaisia prinssejä, tanssiaispukuja ja ruusuja. Mun mutsilla oli kyllä mekko, mutta se peitti suurinpiirtein kaikki kriittisimmät alueet eikä sitä ois se päällä päästetty edes tanssiaisten lähelle.

Valomerkki oli just tullu ja baari alko tyhjentyä. Mun faija, Ilkka Becker huomas mutsin, Riitta Vuoren baaritiskillä. Halvoilla bisseillä ja muutamalla shotilla oli harvinaisen paljon osuutta siihen, että faija meni heti mutsin puheille. Ei se oikeen itsekään tienny, mikä mutsissa sitä niin viehätti. Ehkä se oli ne tatuoinnut ja irrotteleva tyyli, ehkä se oli sen mielestä kaunis. Rikkaan suvun perijänä faija ei ollu koskaan koskenutkaan mun mutsinkaltaisiin naisiin, joten erilaisuus varmasti veti sitä puoleensa. Ne tanssi hetken, imutteli ja sit mutsi pyys faijan sen kämpille.

2-normal.jpg

Ne käveli hetkessä mun mutsin kotiin ja heitti vaatteet hevonhelvettiin. Viiden minuutin päässä siitä hetkestä mun elämä oli laitettu käyntiin. Kumpa ei oltais. Mut mä kerron siitä vielä myöhemmin enemmän.

3-normal.jpg

Tän piti jäädä vain yhen illan jutuks, mutta yks pikku asia pilas sen. Raskaustesti nimittäin.

"Ilkka, mä oon raskaana."

Mutsin sanat jäi kaikumaan faijan päähän. Miten niiden pitäis toimia? Asia selkes niin nopeasti kuin raskaus kantautui mun faijan suvulle.

4-normal.jpg

Kolmen viikon kuluttua faija ja mutsi asteli alttarille. Niihin ei käytetty paljoa rahaa ja faijan suvun ansiosta nuori pari vihittiin maistraatissa yksityisessä pikku tilaisuudessa

5-normal.jpg6-normal.jpg7-normal.jpg8-normal.jpg9-normal.jpg10-normal.jpg11-normal.jpg12-normal.jpg13-normal.jpg14-normal.jpg15-normal.jpg16-normal.jpg17-normal.jpg18-normal.jpg